Samsung NX100 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung NX100 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

L.Bongers50 22-01-2012
Geschreven voor: Samsung NX100 zwart

Deze camera werkt zeer makkelijk,maakt voortreffelijke foto's en de bediening is vooral met dei-function lens,na enige gewenning heerlijk eenvoudig.Kortom:een aanrader

guliaz 24-01-2012

Licht natuurlijk excuus

Guliaz 24-01-2012

Hallo,

Vraagje...Hoe is de kwaliteit van de foto's die je binnen maakt? Ook scherp met minder ligt en inzoomen?

Alvast bedankt

Douwe48 05-11-2011
Geschreven voor: Samsung NX100 zwart

Prima camera vooral I-functie is erg handig.
Enig nadeel is losse filtser die overigs voortreffelijk werkt, geeft goede belichting zonder risico op overbelichting.
In instap srfl geeft zelfde mogelijkheden maar is gemiddeld zwaarder en kwetsbaarder.

Puzano 04-09-2011
Geschreven voor: Samsung NX100 wit

Geweldig ding. Enige nadeel is het ontbreken van de flitser in de body, maar in vergelijking met de PEN of NEX is de gratis bijgeleverde flitser (ten tijde van de actie) is die flitser toch een stap beter.

Vooral de iFN-knop op de lens heb ik de afgelopen half jaar helemaal grijs gebruikt, je kan zo makkelijk wat veranderen aan je instellingen, en het beste is, dat je direct ziet in je scherm wat er de resultaten van zijn. Met een Spiegelreflex-camera, zie je dit niet en moet je bij elke aanpassing een foto maken om het resultaat ervan te kunnen zien. Bij een systeemcamera zie je het tenminste direct in je scherm.

Kortom, je schiet dezelfde kwaliteit als een instap-DSLR. Je hebt een veel kleinere camera. De bediening is vele malen makkelijker. Super tevreden!

Soetermeer 07-11-2010
Geschreven voor: Samsung NX100 zwart

Camera nu 2 weken in mijn bezit. 1 woord: TOP! Nu zat ik te twijfelen tussen een Spiegelreflex en deze 'systeemcamera' maar ik ben blij dat ik deze keuze heb gemaakt. Top foto kwaliteit maar toch redelijk compact. De verkoper heeft mij ook de Olympus PEN laten zien en de Sony NEX5. Omdat Olympus werkt met het 4-3rd systeem ging het tussen de NEX5 en de Samsung NX (deze hebben allebei een APS-C CMOS). De NEX ziet er wel een stukje beter uit, maar qua gebruik en houvast vond ik de NX veel beter. Ook wanneer er een 50-200MM lens op de camera zit kun je de Camera nog goed stevig beethouden, wat lastiger is bij de NEX. Het gebruiksgemak van de Samsung NX100 is sowieso veel beter. OMdat de Sony NEX minder knoppen heeft moet je vrij diep de menu's in om beeldinstellingen te doen, bij de Samsung zit er de iFN (I-function) knop op de lens. Zo kun je echt super snel instellingen wijzigen en je ziet direct op je scherm hoe het foto resultaat wordt!! Samengevat: fantastische fotokwaliteit, verwisselbaar lenzen systeem, ligt lekker in de hand en super gebruiksvriendelijk door de i-function.